Varm

Fy vad jag är varm idag då, jag förstår inte.
Jag är inte sjuk eller något.
Kan juh vara så att det är pga graviditeten men det betyder inte att det är mindre jobbigt för det =)
Har haft en del sammandragningar idag oxå men det är juh bara normalt, är juh musklerna som förbereder sig duktigt inför förlossningen.
de små odjuren där inne lever loppan som tusan, riktigt mysigt faktiskt..
IBLAND... När de får för sig o sparka på ställen som gör ont så är det inte lika mysigt...

Och på nätterna har jag börjat få så jävla ont i ena skinkan, kan inte sova hur jag än vrider o vänder mig....
O jag är juh bara i v26.. hur ska det gå sen längre fram??
Jag kommer få sitta o sova eller nåt.. Men det kommer väl inte gå det heller då jag får massa massa ont i arslet när jag sitter i soffan... Suck..
Att vara gravid är underbart, när det inte är något som gör ont.

pratade med min mor idag o hon hade tydligen varit inne på polarn o pyret o köpt nå bodys o sockor, så gulligt. Sa faktiskt till henne senast igår att det var sånt som vi behövde till de små när de kommer.
Vi ska väl oxå börja handla hem snart, måste köpa flaskor, blöjor och en massa kläder.
Hmm, ja o så ska vi köpa en amningskudde oxå för det vill jag ha om jag ska försöka mig på o dubbelamma.
supermom =)

Nu måste jag sätta mig ner igen o inte göra något alls..

Ha det gött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0