Hoppsan!

men usch vad dålig jag har blivit på att skriva här inne.

Men vad kan man säga, som 3 barnsmamma så har man inte så där jättemycket tid till o sitta här o skriva just nu.

Vi håller ju fortfarande på o komma in i alla rutiner. Vi börjar iaf märka av lite sovrutiner på nätterna nu o det känns faktiskt riktigt bra. Är inte lika jobbigt o vakna klockan 4 för att mata längre, man vet liksom om det.

Oliver o Theo växer så det knakar nu. Oliver väger ungefär 5,5kg o Theo ligger lite efter med ungefär 4,5 kg men stora måste jag säga att de blivit. Oliver är ju hela 56 cm lång o Theo 54.

Som en väldigt god vän sa till mig så är det ju inte konstigt att Oliver har gapat o skrikit på sista tiden, han har ju växtvärk. O det tror jag stämmer, han har ju blivit ungefär 3 cm längre på mindre än 2 veckor.

Med Lille Wille så är det bara bra, han älskar sina söta bebisar o är väldigt noga med att alla ska titta på dom. Han har blivit så stor min lilla kille. Han kan till o med fixa med sin dvd själv i sitt rum, jag behövs inte längre för att sätta på hans favvo film =(

O i helgen som var nu så fyllde min lillebor hela 9år, shit vad han har blivit stor då. Vi firade hans stora dag ute på deras land.. Sååå mysigt men jag brände mig som tusan över axlarna o brösten ( det som syndes iaf).

Utav vår lilla familj fick han en pop up bok med star wars, han älskade den o det var ju bra. den är ju från USA o så är hela boken på engelska. Kanske sporrar honom o lära sig lite mer engelska så han kan läsa boken o inte bara titta på alla figurer.

På måndag så ska Patrik åka till sthlm o det känns lite jobbigt. Men som tur är så slipper jag nog vara själv med alla de små för min mamma kommer nog o hjälper mig. Kan ju kännas lite jobbigt första gången som man är själv. Han ska hämta hem hans säng som står där o så ska Wille få ha den i sitt rum. Jättebra för då kan jag ligga o titta på film med honom ibland o ha ltie egentid med honom som han så väl behöver ibland. är ju inte lätt alla gånger o hamna lite utanför när det finns bebisar i huset.

Nehe om jag ska ta o lägga mig i sängen ett tag så jag får den för mig själv lite. Antar ju att nån av de små ska ligga brevid mig sen som vanligt...

 

 

 

 

 

 

Ha det bra nu gott folk till vi hörs nästa gång...

O hör av er om ni vill ta en promenad nån dag när det är solsken =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0