Tack..

Måste ju bara börja med o tacka Becca som var så snäll o fixade till min blogg, jag lovar att du kommer få fler uppdrag sen =)
Är ju kul o få lite nytt då o då....

Igår så gick jag,  Patrik o tvillingarna ut på en riktigt bra promenad, vi började med o gå till Babyproffsen. Där köpte vi 2 nya flaskor, refill till blöjhinken o en riktigt söt fleecefilt till pojkarna. Gick på lite men det var ju sånt som behövdes.
Efter det gick vi till Jysk som ligger precis brevid, där hittade jag en ny kudde till Wille o kuddfodral men sen så hittade vi inte så mycket mer. Tvättlappar javisst men det är ju inte så skojigt.

Efter det gick vi till ÖB o där köpte vi typ bara lite godis o några söta blåa skedar som Oliver o Theo kan ha när de börjar med smakportioner. Man måste ju tänka lite framåt. De börjar ju bli riktigt stora nu.
Sen fick vi gå hem för Wille skulle ju hämtas från dagis.
O när han kom hem fick han sin nya kudde o han blev såå glad, riktigt kul att min lilla kille kan bli så lycklig över en kudde.

Idag så har Jag, Patrik o Tvillingarna varit ute på en promenad igen men den gick först till sveaplan för att köpa lite saker till dopklänningarna o sen gick vi till djurgårn o gick runt lite där. Gäller ju o passa på när det är så fint väder. Vi kan ju hoppas att det blir någotlunda bra på midsommarafton för då åker vi till mammas o Jannes land o firar med mat o lite lekar. Kan ju vara skönt för Wille o få springa av sig oxå. Han har ju så mycket spring i benen.
Men om det skulle bli dåligt väder så kanske vi skulle vara här i stan, hemma hos mamma då alltså.
Vi får se vad som händer.

Imorgon måste vi iaf ner på stan o fixa lite, igen. Känns som om det bara är en massa saker som ska fixas hela tiden. Jobbigt men vi går å andra sidan aldrig sysslolösa vilket är rätt skönt.

Nehe nu ska jag sätta mig o slöa lite när Patrik ändå har hand om Oliver o Theo.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

varsigod, det av så lite så. Hojta till om det är någe mer du vill ha! Kramar

2009-06-19 @ 23:06:36
URL: http://morethanwords.webblogg.se/
Postat av: Rebecca

Hoppas du gillar bloggen=)

Tack för idag!

Kram

2009-06-24 @ 21:46:47
URL: http://morethanwords.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0