Underbara underbaraste.

Idag har det varit en riktigt super duper dag..
Hela lilla familjen gick ner på stan o där hittade Patrik 2 nya t-shirts, Wille fick shorts o 1 t-shirt o lilla jag fick en ny klänning o flipflop. Små kluttarna fick inget för de har ju redan så mycket men jag köpte nån form av solskydd till vagnen men jag måste kolla sen om de passar för annars så får jag ju lämna tillbaka det. Men de borde göra det. Är ju lite smidigare än det där förbaskade parasollet vi har nu.

Aja men iaf, O så käkade vi glass på stan så klart oxå, måste ju kyla ner Wille ibland så han inte blir för överhettad.
O så gick vi till hemköp oxå o köpte med oss lite frukt o dricka o gott gott.

För efter turen till stan så gick vi o träffa Sara i parken. O hon köpte med sig glass o ännu mer dricka.
Helt underbart tjejen.
Vi hade det hur mysigt som helst, Wille busade gärnet där i parken med både Sara o Patrik.
Så kul att man har en sån glad liten pojke.
O så bjöd Sara alla oss på mat, hamburgare.. Mums..
Tack för en toppen dag alla..

Just nu så ligger alla o sover utom jag. Har inte riktigt ro i kroppen för o lägga mig o sova.. Får ta det sen när Patrik vaknat.
Men det är ju inte konstigt att Wille sover, han är nog helt slut.
Men en sak är iaf säker o det är att han ska stoppas i ett bad idag för hans fötter är sååå skitiga.
Blir nog lätt så när man springer barfota =)

Måste ju passa på o berätta att min älskade sambo frågade mig idag om jag vill gifta mig med honom.
Han var helt allvarlig o det är så klart att vi kommer göra det när tiden känns rätt.

Så tack igen alla för en helt underbar dag. Jag älskar er o ni betyder massor för mig.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Lät ju som en riktig toppendag med frieri t.o.m. GRATTIS!!!!

2009-06-26 @ 18:51:15
Postat av: Sara

Älskar dig också gums!

2009-06-27 @ 00:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0