19/3-09

Dagarna går sakta fram.
Idag har jag varit på förlossningen då jag igen har mått konstigt o haft ont både här o där.
Allt är bra med både bebisar o mig.
Har dock kraftigare sammandragningar så först trodde sköterskan att jag skulle få bricanyl för att v34 är ju för tidigt.
Men det tyckte inte läkaren som vi träffade sen.
Hon sa det att de små är så pass utvecklade nu så om de föds så ska det inte vara några problem.
Hon gjorde ett ultraljud o uppskattade att tvilling 1 väger runt 2600 och tvilling 2 runt 2300.
Båda ligger kvar med huvudet nedåt och hon sa att de kan komma när som helst.
Det tror jag med, börjar ju få mer o mer ont nu. Kraftigare sammandragningar o värk som kan liknas vid mensvärk.
Mitt illamående som jag har fått nu oxå förknippar jag lite med när jag skulle få Wille, mådde precis lika dåligt då.
Sambon är riktigt nervös nu men jag har gett mig tusan på att iaf knipa tills på lördag kväll så vi hinner hämta vagnen o handla hem lite mat.
Min  mamma är riktigt nervös hon oxå, hon ringer o kollar hela tiden hur det är och om hon kanske ska hämta Wille redan nu.
Men det tror jag inte behövs.

He he, måste berätta oxå att våra pojkar har tydligen stora huvuden.
Kan vara så att jag skrivit det förut men ändå. Idag när läkaren mätte så har de små nästan lika stora huvuden som fullgångna bebisar.
O grundat på det så hoppas jag att de kommer snart, annars så kommer det säkert göra väldigt ont o klämma ut dom.

Ska nog ta o plocka ner det sista i väskan oxå så att den är helt klar.
Är ju bara Sambons o mina kläder kvar o packa ner nu.
Man kan iaf lägga fram lite kläder varje kväll ifall man måste åka in mitt i natten.

Nehe, nu ska jag nog sätta mig o måla lite för att fördriva tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0