23/3-09

Slösade pengar idag, På ingenting typ.
Var på vårdcentralen för att jag har haft en massa problem emd min hals osv men läkaren kunde inte se något fel o skickade hem mig, lite fattigare än vad jag var när jag kom.
Fick oxå reda på att jag kommer tillhöra skiftinge när eskilshem lägger ner, jag vill INTE.
Skulle vara mycket bättre med tunafors, smidigare för oss alla om man säger så.

Efter den lilla trippen till läkaren tog vi oss sakta ner på stan och självklart fick jag ont o mådde riktigt piss mitt på stan.
Slutade med att jag satt o stortjöt mitt inne på gallerian *pinsamt*
O sen var det bara o ta sig i kragen o leta upp en toa åt lillen som självklart blivit kissnödig.
Men vi rörde oss iaf snabbt hem efter toa besöket.
Eller, så snabbt jag kunde. Hatar denna jävla foglossning.
Vill att den bara ska försvinna o aldrig aldrig mer komma tillbaka.

O inte känner jag några tecken på att förlossningen är på g heller.
Kanske går hela mars ut iaf o sen får vi se när de kommer.
Går jag över v38 så kommer jag kräva o bli igångsatt o så är det bara.
Tänker inte pina mig hur länge som helst. Vill tillbaka till mitt glada pigga jag.
Jag vill träffa mina vänner och jag vill ut o gå utan att behöva stanna efter 5 steg för att det gör ont både här o där.

Imorgon ska vi iaf till barnmorskan o det ska bli kul o se hur mycket man gått upp den här gången (inte alls) och så ska vi så klart lyssna på de små så att de mår riktigt bra =)

Nehe nu är det dags för Ballar av stål så nu säger jag hej o god natt......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0