27/3-09

Nu bär det snart av till Tuna Park.
Ska bli lite kul o få komma iväg dit, var ju ett tag sen jag var där.
Jag känner att jag har lite mer ork just nu o då ska man väl passa på o göra saker innan de små kommer.
Och jag har till och med hunnit duscha nu på morgonen o Wille med för den delen.

Jag hoppas verkligen att jag hittar nå skojigt där ute, iaf ett par skor till mig skulle vara bra.
Och ja, ett par till sambon oxå.

Det värsta som skulle kunna hända idag är väl att vattnet går när vi är mitt ute i tuna park, tänk vilken panik.
Hi hi, men vi får hoppas att det inte blir så.
Har ju inga tecken på att det skulle komma igång snart så man får hoppas på det bästa.

Nu sticker vi =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0