30/3-09 del2

Idag har man då varit iväg på ultraljudet.
Allt såg bara fint ut, de små följer fortfarande kurvan för en singel graviditet.
Så nu väger tvilling1 ca 2740g och tvilling2 ca 2581g.
Det skiljer verkligen inte så mycket mellan de små.

Och så har vi fått tid till ställningstagande angående en igångsättning i v38 om de inte kommit då.
Men vi kan ju alltid hoppas att de redan finns i våra famnar då =)

Lite pinsamt var det iaf när vi kom in o de såg direkt att jag är uppsvullen och börjat samla på mig vatten.
Suck, känner mig så stor nu ju.
Jaa, och så har tydligen mitt blodtryck ökat lite, men det är nog ingen fara.
Får kolla det igen hos barnmorskan på torsdag då vi ska dit.
Hoppas att det har gått ner då.

Sen efter det bar det av in på apoteket för att köpa lite salvor o sånt som man kan behöva.
Köpte även en jäkla svamp salva då jag tydligen har fått det i ansiktet för att jag dreglar så mycket på natten när jag sover.
Japp, dregel=fukt=svamp...
Sexigt va!!!!!!
Känner mig verkligen som en riktig sjukling.
Men men, jag får smörja med det tills det har gått bort.



Jaa, och under tiden som vi lullade runt på sjukan så var Wille hos gammelmormor Maj och det hade tydligen gått jättebra.
Wille hade tagit så bra hand om Gammelmormor, han hade bakat in henne i filtar och myst en massa med henne.
När vi skulle gå därifrån så sa han väldigt högtidligt till Maj att han kommer snart tillbaka.
Han är ju för söt min lilla kille =)
Jag får nog ta med honom till henne lite oftare, är ju bara bra om han lär sig respektera äldre redan nu.
Dessutom så är hon som sagt hela 78 år så man ska nog passa på o låta dom umgås så mycket som möjligt...

Nehe, nu ska jag sätta mig med min halsbränna o slå lite på sambon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0