30/3-09

Jag hatar att katter hårar, jag kom upp nu på morgonen o tittade på vår soffa o insåg att den var hårigare än katten..
Jag blev så sur att jag drog fram dammsugaren o fixade hela jäkla soffan själv.
Sambon såg lite fundersam ut i sängen men han repade sig snabbt o började klä på sig.
Nu måste min älskade sambon ta sig i kragen o borsta katten varje dag eftersom hon byter päls.
Jag är trött på att ha katthår överallt där man inte ska ha det i vanliga fall.

Igår var vi iaf hos min mamma för o fira hennes sambo som fyllde hela 37 år.
Han fick en väckarklocka av oss, he he.
Han har nämligen problem med att komma upp på morgonen, han brukar inte vakna av väckarklockar men vi tänkte det att om han inte vaknade så hade iaf min mamma blivit riktigt sur.
Men nu när jag pratade med min mor på morgonen så hade han faktiskt vaknat av den, kanske inte så konstigt då han får en raket rakt i ansiktet.
Klockan står nämligen på en hylla precis över hans huvud och när den ringer så skjuter raketen iväg sig o i det här fallet så landar den rakt i huvudet på honom =)
Nu får vi bara vänta o se hur länge det här funkar.

Idag ska vi iväg på ultraljud, ska bli kul o se hur de små växer.
Jag undrar verkligen hur mycket de väger nu på ett ungefär och så hoppas jag att den ena inte har sackat efter något mer.
Den ena vägde ju lite mindre sist vi var där, han har gjort det hela tiden men inte så mycket som det var sist.

Och när vi är iväg på det så ska gammelmormor Maj passa Wille, det kommer bli skojigt.
Hoppas bara att han inte kör slut på henne totalt, hon är ju ändå 78.
Men han är ju rätt så självgående så det borde ju inte vara någon fara, det enda han behöver hjälp med är toalettbesök och om han blir hungrig.
Hon kanske till och med blir lite piggare av att få ha sitt barnbarnsbarn hos sig ett litet tag..

Nu ska jag fixa lite här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0