31/3-09

Jag sitter som en groda och går som en pingvin.
Och jag känner mig lika tung o gravid som en jäkla elefant.
Men nu är det iaf inte lång tid kvar, man får tänka så hela tiden.
Känns lite bättre då iaf.

Idag har vi inte gjort speciellt mycket, Wille har varit på dagis o jag o sambon har faktiskt varit med min gammelmormor.
Vi tog med henne ut till sveaplan en sväng o tittade lite på barnens hus och så hjälpte vi henne o få hem lite matvaror oxå.
Och så var man ju tvungen o fika lite oxå, den här gången bjöd hon på semlor.. Mums..
Men helt plötsligt så var klockan ett o då var vi tvugna o gå. Wille skulle ju hämtas två och innan det så skulle vi in på Ica o köpa lite vi med.

Men nu så mår jag riktigt apa, har så ont i hela jäkla ryggen.
Tror inte min förlossning kommer sätta igång för att jag är ute o går, jag kommer nog bara få ännu mer foglossning o skit men inga bebisar.

Men idag ska jag iaf klämma i mig en till ananas, får väl äta en om dan o se om det sätter igång en..

Nu ska jag sätta mig i soffan igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0