3/3-09

Igår var vi på tillväxt ultraljud för o se hur våra små pojkar har växt sen sist.
Och allt såg bara fin fint ut. De väger nästan hela 2kg var båda två och vi fick en ny tid till 23/3 men då sa hon som gjorde ul något som fick en att haja till lite.
Hon sa att vi kanske inte alls ses då för då är jag i v35 o då borde nog jag ha fått..
Hmm, vet hon något som vi inte gör?
Nog för att vi hela tiden har vetat att de kommer tidigare men när högsta höset på förlossningen säger något sådant så blir man juh lite mer nervös.

Aja, nu på torsdag ska vi iaf till barnmorskan igen oxå o då blir det hjärtljud o allt det andra skojiga. Får se om jag gått upp något i vikt då, det hade jag ju inte gjort sist.


Oj tusan, det påminner mig. Jag måste köpa järntabletter, har bara en kvar o den måste jag ju ta idag.
Suck, synd att de är så jäkla dyra.. Kostar för tusan över 100 spänn. För järntabletter.
Inte ens mina vitaminer kostar så mycket.

Joo, 100 spänn är mycket för en familj som lever på existensminimum. Avskyr o se hur pengarna minskar på kontot och inte köper vi något onödigt utan vi köper mjölk o annan mat ju.
Aja, som man bäddar får man ligga.

Och i natt kunde jag knappt ligga i sängen alls. Min foglossning fick för sig o verkligen jävlas, jag låg o vred o vände mig ända fram till runt 4 o då sket jag i det.
Jag gick upp o la mig i soffan istället, bullade upp med kuddar o filtar och satte på tv:n.
Låg där o slöglodde fram till 6 o då kände sig äntligen kroppen redo för ett nytt sängbesök.
Och tack o lov så somnade jag som en stock, hörde inte ens när sambon gick upp till Wille på morgonen.
Jag bara fortsatte sova tills jag fick extremt sendrag i vaden o där låg jag o vrålade för fulla muggar.
Sambon kom en som en kanonkula o undrade va det var för fel, jag pekade vilt på mitt ben o skrek att han skulle trycka.
Tack o lov så fattade han för han tryckte emot när jag låg o viftade vilt på benet.
Och inom några min så försvann det.
He he, är det inte det ena så är de det andra.

Och om det här jag skrev om häromdagen att det var lite strul angående en viss sak o så, så har det löst sig.
Vilket känns så skönt. En sak mindre o oroa sig för nu iaf o det är riktigt toppen =)

Nu ska jag vila, vila och vila lite till. Orkar knappt röra mig idag juh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0