7/3-09

Både igår o idag så har min älskade sambo städat som tusan här hemma.
Igår städade han sovrummet väldigt noga, han till och med släpade ut vår säng för att kunna göra det så skinande rent som möjligt.
Var faktiskt riktigt skönt o gå o lägga sig där igår kväll, tror aldrig det varit så rent där inne.
Och så körde han med dammsugaren i hela lägenheten oxå.

Idag så har han rensat skåpen i köket, städat hela badrummet (högt o lågt) och så har han plockat i ordning i vardagsrummet.
Jag undrar om det är så att han håller på o boar lite nu innan tvillingarna kommer, antagligen så är det så eftersom jag inte klarar av det.
Jag är så stolt över honom.

Igår så gjorde vi iaf inte speciellt mycket, vi umgicks med varandra o tittade på Let´s Dance på kvällen.
Till och med Wille var uppe o tittade på det, en riktig myskväll.

Idag så släpade jag mig iaf iväg till hemköp med familjen, ville ha lite luft idag iaf.
Dessutom så behövde jag trosskydd o det kände jag att det skulle nog ha blivit helt fel om Sambon hade fått gå själv för o fixa det.

Tänkte ta o lägga upp lite kort på vårat vardagsrum bara för skojs skull så att folk får se lite hur vi har det.










Och när man tar kort så måste man ju ta på Wille oxå..







Nehe, nu ska jag sätta mig i soffan igen o mysa med lite ljus, chips, cola och godis..
Och så klart med resten av familjen oxå....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0