Mindre!







Jaha, nu är man en tand fattigare.
Har precis varit hos tandläkaren o dragit ut en visdomstand.
Det gick väldigt snabbt och de bedövade en till tusen. Har ingen känsel i kinden till och med.
Problemet är bara att man får ju inte äta på 2 timmar efter att man dragit ut skiten.
Visst nu är det bara en timme kvar men ändå, jag var ju hungrig när jag kom dit.
Inte kul o inte få äta när man är gravid men jag får väl stå ut ett litet tag till men sen så ska det ätas.
Sambon är iaf snäll o håller upp med ätandet tills jag får äta oxå.. Gulligt..

Annars så är allt som vanligt idag, inga bebisar än.
Vill så gärna att de ska komma men samtidigt så vill jag att de ska stanna där inne.
Vi får se när de får för sig o komma.
Har ju så konstiga drömmar osv, drömmer om att vattnet går mitt i natten o vi får åka in.
Man blir lite besviken när man vaknar o inser att det bara var en dröm.

Oj, aj... Fick precis en sammandragning, inte skönt...

Har en konstig värk över magen så jag antar att det inte kan vara allt för lång tid kvar nu, de små borde ju väga runt 2 kilo var nu iaf.
Hoppas jag.
Helst så ska de väga över det.


Nu så ska jag sätta mig o spela lite o fördriva tiden tills jag får äta igen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0