Uppdatering 17/3-09

Okej, vi var nere på stan idag o hämtade ut mitt pris.
Blev en väldigt söt bh med matchande trosa, väldigt nöjd.

Och så var vi så klart hos barnmorskan och allt såg bara bra ut.
De små verkar växa som de ska och barnmorskan tyckte att min mage sjunkit.
Hon försökte oxå känna om de hade fixerat sig men det gick inte riktigt, var så mycket bebis där nere att hon inte kunde känna ordentligt. Hmm, undrar hur man ska tolka det.

Hon förstod att det är riktigt tungt nu och att jag mår dåligt på både det ena o det andra sättet men hon hoppas att jag kan stå ut ett tag till.
Förklarade på ett skämtsamt sätt att det inte är upp till mig utan det är ju de små som bestämmer när de vill komma ut.
Hon skrattade lite åt det och sedan gjorde vi upp en liten miniplan för hur jag vill ha min förlossning.
Läskigt, blev så verkligt på något sätt.
Men det är ju bra o ha det gjort redan nu ifall de får för sig o komma snart.
Har ju lite små tecken på att det kan vara på gång snart.
Men innan de kommer så måste vi hämta ut vagnen som vi har skjutit på ett tag nu.
Vi ska faktiskt hämta den på fredag och på lördag så ska vi åka o handla lite på Willys så jag hoppas att de stannar inne tills dess.

Hoppas faktiskt lite att de stannar kvar tills efter påsk oxå, vill ju äta god påsk mat hemma hos min lilla mamma.
Men samtidigt så hoppas jag lite att de kommer innan dess.

Börjar få lite förlossningsrädsla oxå o det känns inte kul. Börjar komma ihåg hur ont det gjorde att få Wille nu.
Usch, hoppas att det iaf går lite lättare den här gången.
Jag har ju iaf sambon där och han kommer ju vara ett väldigt stort stöd.

Nehe, nu ska jag halta tillbaka till soffan innan min foglossning sätter stopp för dom planerna och jag måste ropa på hjälp för att ta mig någonstans.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hördu!

Vet du vad? Jag är jättestolt över dig, du gnäller nästan aldrig trots att det måste vara jättejobbigt!Och angående förlossningsrädslan det är din andra förlossning nu den ska ju vara enklare! Jag tycker vi bestämmer oss för det, den här kommer att vara enklare!



kram

2009-03-18 @ 10:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0