Uppdatering =)

Usch vad trött jag är nu, känns som om man bara går o väntar på att klockan ska bli så pass mycket att man kan gå o lägga sig utan att känna sig som ett litet barn.
Hmm, 21-22 kanske borde funka.
Hoppas verkligen att jag får sova i natt, kanske skulle ta ett varmt bad innan så att musklerna är mjuka o härliga.

Och idag så har jag inte gjort speciellt mycket..
Jag kastade in lite tvätt i maskinen men sambon fick hänga upp allt sen, jag skivade lite morötter o potatis till maten.
Men då sittandes i soffan =)
Och så har jag legat i soffan nästan hela dagen.

Sambon o Wille har faktiskt haft en riktigt far o son dag.
De var ute o matade fåglarna i parken o hade sig.
När de kom hem fick de för sig att de skulle baka så de satte igång med o göra en sockerkaka.
Efter det så åt de självklart en bit av Wille kaka som de så fint döpt om den till.

Och så har de röjt gärnet här hemma, sprungit runt o lekt o haft sig. Tror att Wille verkligen behövde en dag med "pappa" helt för sig själv.

Och imorgon får faktiskt lillen gå till dagis, idag har han ju inte varit där då sambon tyckte han var hängig o lite slö.
Baha, han är hur frisk som helst det lilla monstret...


Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken fin liten kille ni har! Med de ögonen han ahr så är det ju otroligt att ingen har käkat upp honom så söt som han är!

2009-03-05 @ 07:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0