En kall torsdag!

Nu är snart våra pojkar hela en månad gamla, tänk vad snabbt det går.
De är så söta våra små killar, alla 3 =)

De senaste dagarna så har det inte hänt så mycket, man orkar inte riktgt göra så mycket heller.
O man planerar faktiskt inte in så mycket heller, man tar dagen som den kommer.
Visst så finns det ju undantag, typ som bvc besök o sånt.

Idag så var jag faktiskt ute o gick med Oliver o Theo själv en sväng.
Wille var på dagis o Patrik ville städa lite utan att de små börjar skrika o man får avbryta det man gör hela tiden.
Dessutom så sover de små ju så bra i vagnen. O så fick ju jag lite motion.. Toppen.
Ringde en tjejkompis när jag var ute men jag antar att hon var upptagen, lite synd.
Ville ju ha lite sällskap ute i kallblåsten.
Men men, en annan gång kanske.

Annars så funkar allt bara bra här hemma.
Tyvärr så har båda pojkarna problem med gaser så det kan bli riktigt jobbigt på kvällarna när de bara gapar o skriker om man inte håller dom i famnen o gungar dom.
Har mild ersättning o droppar åt de små så vi får se om de kanske blir bättre snart.
Men det är inte så jobbigt som jag trodde det skulle vara, men vi är ju två vuxna som hjälps åt hela tiden.

Nu är det dags för lite nya bilder på mina killar..










Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad söta dina killar är! =) Skoj o läsa din blogg =) kram!

2009-05-14 @ 21:52:08
Postat av: Milla

Sötbollarna! :P.. Ses nästa vecka kompis! Kramen kramen

2009-05-15 @ 11:35:32
Postat av: Becca

hade hoppats åp lite uppdatering..o lite fler bilder på de tre musketörerna =)



Kramar!

2009-05-26 @ 19:00:08
URL: http://underthestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0