Tid

Tiden räcker inte alltid till har jag märkt. Jag hinner iaf inte uppdatera min blogg så ofta och det ber jag om ursäkt för. Men just nu så är det inte så konstigt, sjuklingarna byter av varandra här hemma så det är ju löjligt.
Först var Wille sjuk, sen Oliver, Patrik och Theo men ungarna har piggnat på sig nu så nu är det bara Patrik som går o gnäller o snorar. Sådär lagom kul o vara den enda som är frisk o måste hålla på o fixa hela tiden. Håller på o bli lite smått tokig.
Och så har man bara suttit inne här typ hela tiden, jag vill hitta på något innan jag ska operera mig för efter det lär jag ju bli isolerad rätt så bra här hemma.

Annars så har det inte hänt allt för mycket här sen sist jag skrev.
Svärmor var här förra helgen o det var riktigt trevligt, skönt med ett par extra händer som kunde hjälpa till med barn o allt.

Oliver har precis börjat vända på sig, tog sin lilla tid men nu så kanske han snart börjar dra sig framåt oxå.

Theo drar sig fram för fulla muggar och snart så kommer han börja krypa som man ska då han går upp på knä och gungar sådär gulligt. Visst, han klonkar ner med huvudet ibland i mattan men som tur är så är vår matta rätt så tjock o skön =)

Och inte har nån av de små fått några tänder ännu men jag hoppas att det kommer snart för det är ett jäkla ätande på allt de kommer åt, sötnosar.
Och nu så äter de vanlig mat o välling. Inge mer ersättning, tack o lov. Började bli väldigt dyrt o köpa en massa ersättning hela tiden. Kostar ändå runt 125 kronor förpackningen och den räckte inte ens 1 vecka med 2 små knottar. Och med välling så blir de helt klart mättare, på nätterna så går vi max upp en gång per natt nu. Så skönt o få sova lite mer nu =)

Nehe om man nu ska försöka hitta på något. Men jag vet inte vad =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0