Helt okej!

Här sitter jag och tycker att dagen har gått rätt bra.. jag har lyckats o vara själv större delen av dagen med mina små.. Lite körigt har det varit mellan varven och inte har jag hunnit vila något.. För de små har inte velat sova samtidigt alls idag, förutom när jag lagade mat.. SUCK......

Men nu vill jag verkligen att min älskling kommer hem, visst han hjälper väl inte alltid till så mycket när det gäller hushållsarbetet men han tar iaf hand om barnen så att jag får göra annat och det betyder mycket.
Skulle verkligen inte klara av o vara själv hemma med alla ungar varje dag.. Iaf inte när två stycken är bebisar.. Blir nog lättare ju större de blir..


Sitter o tittar på klockan o väntar på att den ska bli strax efter sju för då ska de små ner i sängen =)
Och vid åtta ska Wille kastas i säng.

O sen så hoppas jag verkligen att Patrik är på väg hem om han inte redan är hemma då men jag vet inte. Har inte pratat med honom alls idag...

Nehe, nu skriker lille Oliver.. Måste väl gå o se vad han vill.. Uppmärksamhet kanske?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0