Idag!

Idag känns livet lite lättare.. Varför vet jag inte.
Kanske för att Patrik var lite snällare igår och att han har tagit natten utan några större protester.
Men jag har fortfarande inte sagt till honom hur jag mår, vill kanske se om det går över av sig självt. Det tror jag inte men man kan ju hoppas.

Just nu håller jag på o bakar bröd, känner mig riktigt duktig. Ska nog försöka o fixa så mycket som möjligt här hemma idag. Men jag ska messa min tjejkompis o höra om man kan komma till henne en sväng. Vi hade ju tänkt o träffas ute men vädret suger ju getballe..
Jag sitter faktiskt här i köket o surfar trådlöst med den lilla datan =)
Känner mig lite bortskämd =)

O vad helgen har o erbjuda har jag ingen aning om, mamma kanske skulle komma förbi o hämta kartonger o på söndag så kanske vi skulle till Tanja.
Skulle vara skönt o komma hemifrån ett tag...

På pengafronten är det ju åt helvete. Nästa månad får det bara inte bli så här, jag vägrar o ha det så här.
Jag måste nog verkligen ta o söka ett jobb snart, vill inte tillbaka till soc sen....

Nehe, om man skulle ta o koncentrera sig på baket nu istället för o sitta o blogga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0