Familjen Cirkus....

Hmm, nu har jag varit dålig på o uppdatera min blogg igen...
Men jag ORKAR faktiskt inte göra det så ofta som förut, dessutom så gör jag inte så roliga saker längre.. Jag är med ungarna o min lilla Patrik. Går ut nån gång då o då. Äter lite mat. Byter blöjor och sover.. Har jag missat något så kan det inte va så viktigt... =P

I lördags var iaf jag o min Willeman o tittade på G-force på bio.
Det var en stor dag för mig ju.
Första gången min lilla Wille var på bio eller som han nu kallar det io...
Han var så uppjagad när vi satt o väntade på o komma in i salongen att han låg på golvet, sprang fram o tillbaka o tjatade om popcorn.
Att mamma hade med sig en massa godis o saft det var inte lika roligt som popcorn.
O snäll som jag är så köpte vi såklart popcorn (stor) o två drickor, det va ju ändå premiär för min lilla kille.

När vi väl hade köpt det så var det ju ett tag kvar iaf men Wille han satt så snällt på en bänk o åt lite popcorn tills det var dags o gå in. (o han hade kissat innan vi gick in)
Vi hade platser högst upp o han blev alldeles till sig när han såg hur stort det var.
Sen började reklamen o Wille undrade vad det var.. Mitt svar: Det är reklam älskling, de har det till o med på bio =P

Sen började filmen, William var så duktig o snäll o lagom tyst. Man kan ju inte begära för mycket från en 3åring.
När vi satt där i mörkret så var jag så stolt över min lilla kille att det faktiskt kom några tårar.
Blödig mamma men va fan. Min bebis håller på o bli stor *snyft*

När de e små så vill man att de ska bli större men när de blivit stora så vill man att de ska bli små igen.
Tror att det var så speciellt för mig bara för att det inte är sådär jätte många saker somhan komemr göra för första gången snart.. Inte som när han var mindre, första tanden, första steget, första ordet osv.

Kommer nog sakna allt det där första sen...




Här hemma så håller vi på o packar, får ta den tid det tar. Är lite svårt o hinna med när vår lilla Oliver aldrig vill sova..
Just nu är klockan 18.45 o han har bara sovit en halvtimme sen runt 13.00.
Han är JÄTTETRÖTT...

Läste en artikel på aftonbladet idag.  12 störigaste typerna på Facebook.
kan inte säga att jag direkt stämde in på någon av dom..
Förnekelse? Jag vet inte....

Om ni har en stund så kolla in den o säg mig vem just du är =)
http://www.aftonbladet.se/wendela/article5752816.ab

Nehe, dags o röra lite på sig igen här hemma...

Ha en riktigt skön vecka om jag inte ORKAR skriva nå mer =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0