Jävla Brat!

Jag börjar med o förvarna att Carola har pms och inte är på speciellt bra humör. Det här blir inget barngodkänd blogginlägg.......


Jag hatar min granne, nej hatar är ett för snällt ord..
Jag avskyr honom, han är inte mer värd än en flugskit i skogen...

Förra veckan hade han fest med alla sina bratz kompisar. Lika tomma i bollen som deras flaskor var.

och nu när jag kom hem från Hemköp så satt det en liten jävla lapp på dörren där nere där han så fint förklarade att han fyller år idag o kommer ha en fest. Men de kommer gå ut runt 23.30 o då kommer det bli tyst. Men inte fan skriver han något om att man kan knacka på om musiken blir för hög eller nåt.. Skaffa lite folkvett kära pojke.. Ge alltid dina grannar möjligheten o kunna be dig o sänka den där förbannade skitmusiken. För inte fan är hans musiksmak bra. Den är värre än Patriks o det säger en hel del.

vad jag nu undrar är vad hans förra fest var för. Fyllde hans guldfisk år eller?

Jag tycker att han kan sätta sig i stadsparken o festa o se ut som den lodisen som han är.

Jävla brat, o han ser ut som en av de där jävla bratzdockorna oxå. Stort huvud (lika tomt oxå) och en liten kropp..
Hata hata hata...

Ska bli så skönt o slippa fanskapet när vi flyttar. I avflyttningspresent ska jag nog ge honom min sko i hans jävla arsle.... Jävla puckobarn (ber om ursäkt om jag sårat nån av er puckon där ute som kan liknas vid honom, ni puckon är normala jämfört med honom)

Idag har jag iaf stött på en hel del puckon, de finns ju överallt, Stan är infekterad av dom. Var är Anticimex när man behöver dom?
De kan ju börja med o utrota min granne, Grattis här får du en gratis utrotning av dig själv på din födelsedag.....


ARG!!!!!!!!!!!

Man kanske skulle sluta o skriva här nu innan jag spotatr ut mer ord som å ena sidan skulle vara sanna men bara sårande för folk...



AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.................



Kommentarer
Postat av: Rebecca

HAHAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAA

2009-09-12 @ 10:03:48
URL: http://morethanwords.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0