Härlig vårsöndag..

Kan det bli härligare denna söndag? Solen skiner och fåglarna kvittrar och här sitter jag vid datorn..
Får väl erkänna att man är lite småbakis efter dildofesten jag var på igår =)
En flaska vin och jag känner mig seg som en bulldeg.
Men men, kul hade jag iaf och alla andra hoppas jag =)

Idag har jag iaf gjort några nyttiga saker. Jag har kollat till mammas katt då de är bortresta. De har åkt ända till småland =P men de kommer hem idag men det var lika bra o kolla till lilla Festis så hon hade det bra =)
Och efter kattkel så gick jag till hemköp för o köpa välling då Oliver och Theo dricker mer o mer om kvällarna så det tar ju slut så fort =/

Här hemma så har jag rensat i Willemannens garderober och städat det jag kan i hans rum.
De har ju skrapat en del av hans väggar i hans rum då vi haft fuktskada o nu mögel =(
Inte hälsosamt alls.. Ska ringa o skälla lite på fastighetsskötaren imorgon så att de sätter lite fart.
Ska ju faktiskt ha 1års kalas på lördag och då ska det fan vara färdigt i hans rum...
Man tycker ju att de borde ha fixat det innan det blev mögel men icke.. Muppar...

Snart ska det väckas barn här o sen äta lite middag. är hungrig som en varg nu..







Puss på er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0