En sån dag...

Idag har det varit en sån där pissig dag, snoret hur sipprat ur näsan konstant och huvudet har varit lika seg som Patriks sega råtta...
Tack o lov för min karl idag asså, han har tagit det största lasset med barn och allt o låtit mig vila. Fick till o med sova en stund på dagen. Det mysigaste med det var att min Willeman låg o vilade med mig så vi somnade båda två efter att ha läst lite bok =)

Men annars så skulle jag nog lätt klassa den här dagen som en av de tråkigaste hittills på det här året.
Man blir ju så lätt uttråkad när man inte mår så bra men man orkar ju inte göra något.. Hade jag haft ork hade jag gått o handlat godis till mig för evigheter sen.. Jag får väl göra det imorgon, måste ju iväg o storhandla då.
Det är bra att man har en sån bra familoj som ställer upp o skjutsar en när det behövs =)
Nej, nu tänker jag inte skriva mer, orkar inte tänka. Har bara en massa gröt i skallen just nu...

Men jag bjuder på en liten "stripp" =)


Ha det gött =D Carola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0