Snooooooooor..

det rinner o har sig från näsan.. inte vidare värst mysigt om jag ska vara ärlig.
Men men, jag mår ju bättre på alla andra sätt så näsan får jag nog leva med ett tag =)

Idag har man inte gjort så mycket.
Var ute med Saras vovve Indra en sväng innan man gick vidare till Lidl för o handla blöjor o annat skoj.
Sen på hemvägen kom jag på att jag glömt lämna in hyrfilmen på Ica, var bara o lämna upp matvarorna o allt o fortsätta utflykten till Ica.
Men även om det snöade o hade sig idag så var det rätt skönt ute, inte så kallt som jag först trodde att det skulle vara.

Resten av dagen har bara rullat på, har fixat en cool svarttavla till Willes rum. Ska ta kort på den imorgon o lägga ut här, eller om jag hinner göra det nu ikväll =)
Blev riktigt nöjd om jag ska vara ärlig, super tuff ju....
Måste ta o ringa vår fastighetsskötare nån dag här oxå, dörrhandtaget sitter löst på ytterdörren och så vill jag veta när faen de kommer o tapetserar om här hos oss, har väntat snart i 2 månader typ...
Nehe, nu tänkte jag bjuda på en liten serie...



Japp, så går det till här i världen.... Maktgalna?!? Javisst =P

Ha det gött /// Carola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0