Sunday....

Idag är det verkligen en slö o slappar söndag. Vi vaknade första gången runt 6 imorse och efter välling och blöjbyte så somnade vi om och sov nästan hela jäkla förmiddagen.
Då blev hela den här dagen förstörd, jag som ville gå ut tidigt och ta en långpromenad. Men det hinns inte med idag, får göra det imorgon. Jag måste ju snart sätta igång och laga barnmat för en hel vecka.
Tittade på melodifestivalen igår och det var väl sådär. Det bästa var väl Dolph om jag ska vara ärlig. Kommer inte ihåg hur en enda låt gick.
Jag måste erkänna att jag inte har en enda vettig sak o skriva idag.
Så jag tar o lägger in lite nya bilder istället =)
Så här kul hade jag med Willemannen igår, satt o målade på hans whiteboard =P
Nehe, nu är det dags o kanske göra något som e vettigare än detta =P
Kram på er /// Carola

Kommentarer
Postat av: Madde arvidsson

Fina bilder snyggt ritat :)

2010-02-07 @ 18:06:04
URL: http://maddesvardagsliv.blogg.se/
Postat av: syster/moster Madde=)

vem har har målat bilderna ? fina:)

2010-02-22 @ 23:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0