Bowling..

Snart bär det iväg för att bowla.
Första gånge för Wille så det ska bli jättekul, en annan har inte bowlat sen typ högstadiet.
Så det här lär bli riktigt intressant o se... Både för mig och för andra.
Och så gör det ju inet saken bättre att man är helt slut, Twinsen väckte mig halv 6 och då var Wille vaken han med. Gjorde lite välling åt de minsta sen gick jag o Willemannen och la oss igen men inte ville de små sova. Fick springa upp några gånger o då tog jag o willemannen beslutet att vi skulle lägga oss i soffan o titta på tv.
Det va lite mysigt faktiskt, Twinsen somnade om, Wille tittade på drömmarnas trädgård och en massa annat och jag låg o små slummrade i soffan.. Tio över nio vaknade de igen och då gick Wille och väckte Patrik så han fick ta de små.
Sen hjälptes vi åt med frukosten. Har ändå haft en riktigt mys morgon, jag hoppas dagen fortsätter i samma stil =)

Kommer in lite senare med bilder från bowlingen =P

Kram Carola

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Roligt att höra att du följde mig där ett tag och att du hittade min blogg :-) Jag njuter varenda gång de sparkar och lever rullan, helt underbart :-) Är dina pojkar enäggs eller har ni tittat upp det ?:-) Kram

2010-01-22 @ 15:40:40
URL: http://ence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0