Dessa principer.

Min karl är verkligen en man med principer och det är även de han är vän med. Eller hur jag nu ska förklara det, vill ju verkligen inte nämna några namn då JAG inte är osams med någon. Min Patrik har dock lyckats bli ovän med en väldigt kär vän nu, suck.
Jag hoppas att vännen verkligen förstår att jag fortfarande är dennes vän eftersom jag förstår både min karl och vännen, jag ser ju båda sidorna men jag vägrar o välja just en i detta fall då de båda är lite tjurskalliga ;P
Blir nog lätt så när 2 stycken som är väldigt lika krockar som de gjort nu.
Förlåt att det blev så här vännen, hoppas att ni löser det här någon gång.
Imorgon är det iaf Patrik som fyller 25.
Vi ska festa lite här hemma sen bär det av till O´learys. Vi får hoppas att det blir kul =)
Det är ju bara 2stycken som kommer =(
Men de som kommer e ju toppen.
Så, imorgon ska Twinsen till mormor och Wille till morfar. Ska bli rätt skönt o vara barnledig men på söndag morgon kommer jag nog sakna mina barn som tusan. Har ju aldrig varit ifrån mina Twins under en natt.
Kan nog bli en nyttig erfarenhet för oss alla.
Nu ska jag softa på soffan när ändå Twinsen sover middag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0