Fifan

Jag hatar tvätt, jag hatar o tvätta mer än vad jag hatar o städa.
Städa kan vara skönt o avkopplande men tvätt????! Neeeeej, man släpar o har sig ner i tvättstugan (3trappor ner) och inte fan tar det slut där, man ska ju hänga upp allt där nere i typ torkskåp o torkrum.
Och sen ska allt upp igen, och det som inte blivit torrt där nere måste man hänga upp igen här hemma.
Höll på i flera timmar igår och jag är fortfarande inte klar, måste tvätta några maskiner här hemma idag. Men det är mest Willemannens o Twinsens kläder =)
Det som var mest sjukt var att det var 4 stora blåa Ikea kassar som var fulla som jag hann tvätta men jag har fortfarande 2 lika stora kassar kvar..... Tror vi har för mycket kläder.
Och jag var ju sååå duktig med mitt släpande i trappen att jag fick grymt ont i både axel o rygg.
Har fortfarande ont idag så jag ska väl försöka ta det lite lugnt. Tänkte iaf ta o damma det jag inte hann med igår.
Suck, man blir ju aldrig riktigt klar =/
Nehe, får se om det hinns med ett inlägg lite senare oxå.
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0