God morgon...

Jaha, nu får ni stå ut med bara mig. Inga bilder eller filmsnuttar.
Har helt enkelt inte orkat ta några nu på morgonen, inte så konstigt kanske med tanke på att man har barn och att de tar mycket tid på morgonen.
Men men.
Dagen började iallafall med ett ryck, hatar o vakna med ett ryck. Mår så dåligt då, är nästan som om hela kroppen saknar syre och jag får hjärtklappning o svårt att andas.
Och när jag låg där och mådde lite småapa så började min väckarklocka o pipa och då var det lika bra o ta sig i kragen o rulla upp.
Skulle ju klä på min lilla Wille eftersom han skulle till mormor på måndagsmys som de brukar ha nästan varje måndag.
När jag trippade ut i hallen så insåg jag att alla barn redan var vakna, men Twinsen var iaf lugna o satt där i sina sängar o pratade med varandra. Så då hann jag in till Wille först för att klä på honom, sen in till Twinsen för att byta blöjor och klä på dom lite kläder.
Lagom tills jag var färdig så kom mormor, hon tog på Wille hans overall och sen försvann de båda. De skulle ju gå och äta frukost =)
Jag fick slita upp Patrik så jag fick hjälp med alla morgonsaker som vi måste göra med pojkarna.
Dvs macka, gröt och massor av kärlek =)
Men tyvärr så gick det väl inte som det skulle och Patrik var som en flodhäst med nageltrång, jag hatar när han blir på det där morgonhumöret. Jag undrar om han alltid haft problem med det?!?
Jag börjar iaf bli tokig på det, man ska inte behöva tjafsa med nån om de mest självklara ting varje morgon.
Och han då det lilla ägget, i sin humörsvacka så får han för sig att han ska ställa in sin födelsedagsfest?!?!
Han e ju inte riktigt klok ibland den lilla Muppen.

Men nej, festen e inte inställd.
Han måste verkligen ha något att göra snart, tror det är därför han är på sånt pissigt humör nästan jämt...

Aja nog om det nu. Barnen ska ha sin tupplur nu och då ska jag passa på o vila..... Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0