God morgon!

Idag fick jag faktiskt sovmorgon, helt underbart. De små vaknade strax efter 9 och då gick Patrik upp o tog hand om dom så jag fick ligga kvar o dra mig.
Och vill ni veta en sak???! Jag ligger fortfarande kvar =D



Den här utsikten vaknar jag till varje morgon. Rätt fint faktiskt =)

Men det är bara en sak som stör mig och det är våra tapeter i sovrummet...



Jag tycker verkligen inte om dom. Ska bli skönt när vi får omtapetserat.
När nu det sker... Snart hoppas jag iaf.
Har de inte hört av sig till nästa vecka får jag nog ringa fastighetsskötaren o fråga vad som händer.....

Idag händer det inte så mycket som man önskar...
Hade velat ahft nå skoj o göra men det har jag inte, iaf inte vad jag vet om...
Hmmm, sitter o funderar över vad man kan hitta på men hjärnan står still.. Kanske borde ta mig upp ur sängen snart...


Nehe, jag kommer väl förhoppningsvis tillbaka lite senare men under tiden så får ni ha det så gött....

Kraaaaaaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0