Halloj



Klippet är ifrån i morse då våra barn satt i deras gåstolar.. Full rulle.. Jag undrar om grannarna under hatar oss vid det här laget =P

Idag har vi iaf varit på stan en sväng och så var vi o handlade på Willys. Köpte hem lite smått o gott =)
Var skönt o få hem lite mer mat än vad man hade.
Men attans vad trött man var när man kom hem =/
Och inte blev det mycket vila då inte, han typ sitta ner i några minuter innan det var dags o gå o hämta Willemannen på dagis.
Och efter dagis var vi tvugna o gå till Hemköp eftersom jag varit duktig o glömt havregryn till gröten imorgon *pucko*

Men sen när vi kom hem så kunde vi äntligen ta det lite lugnt, wille fick spela lite tv-spel, jag lekte med twinsen och Patrik diskade o lagade mat =)

På fredag ska Patrik, jag o Wille gå o bowla, jag har bokat bana o allt är klart. Nu hoppas jag bara att "barnvakten" kan då annars så får jag ringa runt som en galning =P
Det är ju Willes födelsedagspresent från oss att vi ska gå o bowla o käka lite god mat =D
Första gången han ska bowla oxå, hoppas han tycker det är kul.....

Nu ska jag o Patrik strax titta på Ghost Adventures, se om vi missat något avsnitt osv.

Men innan dess så tänkte jag lägga in några lekbilder på mig =D






Kram på er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0