halloj



Lägger upp en liten film från matstuden med Twinsen igår. Sötnosarna..
Och ja, det hänger en massa tvätt i köket. Kan inte ha det någon annanstans för då sliter Oliver ner hela ställningen..


Tror ni jag hade en dålig kväll igår?
Jaaa, det kan man ju lungt säga, fick iaf lite mat till slut. Patrik traskade ut till köket o fixade lite till mig eftersom jag var totalt knäckt o inte vågade ställa mig upp.

När vi äntligen gick o la oss så somnade jag rätt så snabbt men jag blev väckt hur många gånger som helst under natten eftersom Patrik inte kunde sova, han har fått sömnproblem.
Jag vet inte varför hanhar fått det och det vet han nog inte själv heller. Riktigt jobbigt, han låg och petade och klappade på mig. Jobbig jävel det där..
Runt 5 i morse så somnade han tillslut..
Och runt 7 så kom min lilla guldklimp in till oss för då ville han krypa ner brevid mig och mysa lite innan det var dags o gå upp o gå till dagis.
Twinsen vaknade strax efter 8 så jag hann med lite innan. Sen var det bara o byta blöjor på båda o sen ut med dom i köket och koka gröt.
Efter många om och men så traskade Patrik upp eftersom han var tvungen att mata de små.. Jag skulle ju gå till dagis.
Men innan jag o Wille studsade iväg så hann jag med att ta kort på en väldigt trött mamma =)



Som tur var så kom vi bara 5 min försent till dagis, Willemannen var jätteduktig när vi gick. Inge gnäll eller något alls.

Sen var det ju bara för mig att traska hem igen, lyssnade på Rixfm när jag gick och jag kom på mig själv att jag gick o log mellan varven. Men kan man göra annat när man lyssnar på morronZoo?
Har många gånger undrat om de är lika roliga privat..
Men jag blev ju avbruten i mitt lyssnande av Milla som ringde, fick prata av mig lite så det var ju skönt.

Väl hemma igen så insåg jag att Patrik lagt twinsen igen för att de gnällde, jahapp.
Var bara för mig o plocka upp dom igen o sitta på golvet i vardagsrummet för att de skulle leka av sig lite.
Efter ungefär 50 min så var det dags för dom att ta sin tupplur.
Jag har ju mitt lilla schema för dom varje dag. Jag vet precis när de ska sova, äta och bara mysa med oss vuxna.

Nu sitter jag här i min lilla ensamhet och njuter av tystnaden.
Twinsen sover, Patrik sover och Wille är på dagis.

Men nu tänkte jag ta o läsa lite bok innan jag måste fixa lite här hemma =)

Synes senare =)

Kommentarer
Postat av: Suss

bra med tider. :D så har vi oxå här hemma. :D jobbigt bara när man ska nånstans att man kan inte hålla samma rutin. :( Isabelle sover inte när vi e borta. hon har slutat sova middag på dagis oxå. :( men men.. och så måste jag ba säga vilja fina bilder på dig. :D

2010-01-19 @ 12:20:56
URL: http://energibollen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0