Hejsan

Idag har jag inte varit så aktiv känner jag.
Va iväg till Gammelmormor en sväng men det är väl typ det jag har gjort och familjen då.
Är riktigt seg idag, mår inte riktigt 100. Vet inte alls vad det är för fel. Kan ju alltid vara så att jag äter för dåligt och det är därför man mår apa och är yrslig o så.
Men men, så går det ibland. Har ju inte så mycket kvar i skåpen här hemma så jag får väl erkänna att man kör lite med självsvält. Äter typ bara en gång om dan och det är ju runt 18 tiden. Jag hatar Januari månad lika mycket varje år. Men nästa år ska det fan inte bli så här. Ska börja köpa julklappar i god tid så man slipper lägga ut en massa cash i december o leva som en fattig kyrkråtta i januari.
Men snart är det iaf dags för barnbidrag och det hurrar vi för, då blir det en massa gott till barnen och kanske lite nya kläder till de minsta.

Har varit lite trassligt idag med en del men jag hoppas att det har löst sig nu, orkar inte med en massa skit. Är slut som det är och vill verkligen ha kvar det jag har inom vissa områden.

Om 2 veckor är det dags för födelsedagsfest för Patrik, Jag ser verkligen fram emot det, har bara ett litet problem.
Jag har beslutsångest när det gäller vilka kläder jag ska ha på mig. Måste nog ta o lägga ut lite pengar till ett par nya byxor åt mig. Har typ inga som sitter bra =(
Och så vill ju Patrik ha ett träningskort när han fyller, hoppas vi får ihop till det. Måste prata med familjen igen om det. En del ska ju vara med o lägga en slant.
Och jag vill gärna att han får börja träna snart, han är sååå taggad och vill verkligen börja röra på sig o må bättre rent fysiskt..
Han är duktig min Pojke som så gärna vill motionera....

Och så här kommer han se ut i början.......


Och har vi tur så ser han ut så här på ett ungefär när han e klar..



Aja, ha det gött...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0