Jävlig

Det e preis vad jag är, jävlig..
Sur, hungrig, arg och lite små irriterad.
Mest sur är jag väl på min karl, han har inte lagat någon mat idag för han gick i strejk när han inte fick någon pizza. Men hallå, vi har ju inga pengar och jag kan för fan inte trolla.
Tack o lov har alla ungar ätit iaf men inte jag. Jag var ju iväg o hämtade Wille hos mormor och när jag kom hem runt 17 så fick ju JAG fixa mat till tvillingarna för det hade ju inte Patrik gjort. Sen fick ju jag mata dom oxå för det är ju inte så att PAtrik hjälper till med sånt längre. Han sitter bara framför datorn igen.
Och sen skulle ju jag passa twinsen o ta hand om Wille.
Och nu när alla barn lagt sig så är det lite försent för mig o ställa mig o laga nån mat. Dessutom så skulle det inte gå nå bra med tanke på hur yr jag är. Jag skulle säkert bränna mig både här o där.
Men tror ni Patrik bryr sig??? Nej, han gör ju inte det. Kanske inte så konstigt att vi bråkar o så.
Det enda som verkar betyda något just nu är hans jävla data, han vill inte umgås med mig och han vill inte hjälpa till med barnen.
Jag känner mig lite slut just nu.
JAg vet inte hur jag ska få Patrik o förstå att han måste vara med delaktig i allt här hemma. Verkar ju inte finnas någon han lyssnar på.

Nej, nu orkar jag inte skriva så mycket mer. Ska nog snart gå o lägga mig för att glömma hungern och så får jag baka bröd imorgon istället så kanske jag får i mig något iaf.

Kommentarer
Postat av: Suss

hm. det där låter lite bekant.. har en här hemma som sitter vid tv spelet hela tiden.. och hur man tjatar att han ska ta arslet ur vagnen o göra nå nytta.. sooom söka jobb eller åtminstone bry sig lite mer när lillen gråter så jag får lite tid med stora tjejen. :/

2010-01-18 @ 21:04:45
URL: http://energibollen.blogspot.com
Postat av: Anonym

Förstår inte vad du ser hos honom alltså... Vad ger han dig som ingen annan skulle kunna ge dig? Du sliter ju ut dig totalt där hemma. Barnen är väl inte enbart dina, han måste fatta att han ska hjälpa till! Hota med att kasta ut honom...

2010-01-18 @ 21:15:03
Postat av: Patrik

Du fege fan som inte vågar skriva vem du är, utan skriver anonymt. Jävla chicken shit. Stå för vem du är!

2010-01-19 @ 12:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0