Lagom segt.

Idag är det lite lagom segt, men vi har ingen baksmälla tack o lov.
Vi hade det riktigt trevligt även fast vi inte var så många men de som kom lyfte hela kvällen, så tack för att ni kom!
Vi satt här hemma drack o skrattade i massor. Och sen bar det av ner på krogen =)
Men jag o Patrik gick hem innan ett, vi var lite slut då faktiskt. Vi köpte med oss mat hem o myste lite i soffan innan vi kröp ner i sängen o sov fram till runt 9. Patrik vaknade runt 10.
Precis lagom.
Alla barn kom hem mellan 13-14, var skönt o få hem alla kidsen. Man känner sig lite konstig när man inte har dom hemma, man saknar dom massor men samtidigt så är det skönt o vara utan dom ett litet tag. Man har ju bara sig själv o tänka på då =)
Nu sover iaf Twinsen o snart ska jag stoppa Wille i säng, han e helt slut. Jag undrar vad han hade för sig hos morfar, jag har inte fått så mycket info av honom =)
....
....
Börjar dock känna mig lite isolerad av allt skit som händer runt omkring, folk verkar ha svårt o ta Patrik som han är och det gör att jag mår riktigt dåligt av det.
Jag hamnar ju i mitten eftersom jag inte e sur på någon, jag förstår ju båda sidor.
Tyvärr så kör väl Patrik med total ärlighet o det kan ju vara svårt ibland.
Och när han blir ledsen, sårad och besviken då visar han nog det på lite "fel" sätt ibland.
Suck, vad tufft det här är och jag vet ju att Patrik kommer o ångra sig till viss del sen. Han kommer nog inte ångra ärligheten från hans sida men han kommer nog sakna sina vänner till slut.
Och om jag ska vara ärlig så har han ju inte så många vänner, han e ju liksom inte här ifrån stan.
Usch, vad jobbigt det e o se min karl må dåligt och må lika dåligt själv utav all skit.
Nej nu måste jag gå o lägga min Willeman som håller på o somna i soffan.
Ha det bra /// Carola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0