Matlagning

Oj vad duktig jag varit idag. Medan Patrik sov ett tag på förmiddagen så passade jag på o plocka lite här hemma. Och så städade jag Willes rum, tog hand om knottarna när dom vaknade och sen så fixade jag till lite i köket o passade på och fixade lite kaffe till patrik. Gick in och väckte honom med en stoooooor kopp.
Sen så traskade han upp och hjälpte mig med ungarna =)

Sen helt plötsligt var det dags o hämta Wille på dagis =/ Tiden går fort när man ahr saker att göra =)
På vägen hem från dagis så träffade vi Tina o hennes små änglar, stod ute och pratade lite medans ungarna roade sig själva. Men attan var kall man blev.

Och nu på eftermiddagen har jag legat o läst lite bok och Patrik har passat barn. Masade mig till slut upp för att hjälpa honom o mata Theo men det slutade med att Willemannen matade lillebror så jag fick laga mat..
Jaaa, ni läste rätt, jag lagade mat idag =)
Men, det gick väl sådär.
Någon (Patrik) hade skruvat loss korken på den torkade vitlöks kryddburken. Så ner i stekpannan rasslade ungefär över en halv kryddburk vitlök.. mums...... Var tvungen o ha i massor med socker för att jämna ut det..
Men i slutändan blev resultatet helt okej, tack o lov.

Nu tänkte jag lägga in en bild på Willes nya hängslen. Är de inte hur coola som helst?!?!



Nehe, nu måste man väl ta o väcka twinsen så att deras lur inte blir för lång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0