Nytt år =)

Jaha gott folk, då var vi inne på ett helt nytt år.
I år så blir min Wille hela 4 år, Patrik blir 25 = Fest och mina små killar Oliver o Theo blir 1 år. Vad snabbt tiden har gått. Tänk att alla mina knottar bara blir större o större =)
Nyårsafton firade vi med gammelmormor, vi bjöd hit henne på 3rättersmiddag och lite dricka så klart.
Vi hade jättetrevligt och det hoppas jag att hon med hade. Wille somnade runt 21 men vi väckte honom lagom till tolvslaget så att han o gammelmormor fick stå i fönstret o kolla på alla raketer medans jag o Patrik gick ut o kollade från balkongen. Såg riktigt bra härifrån faktiskt =)
Nästan precis efter att allt var färdigt så traskade mormor hem, vi hade erbjudit henne o sova här men det ville hon inte.
Hon ville hem till sin säng så att hon kunde sova så länge hon ville och det förstår jag. Hos oss blev det inte mycket sömn pga alla barn som vaknade tidigt =)

Idag händer det nog inte så mycket här. Oliver fick för sig o vara vaken mycket i natt så jag känner mig lite slut.
Får se om mamma skulle komma förbi en sväng idag men det är ju aldrig riktigt säkert när det kommer till dom. Det är alltid något annat som är viktigare.
Väntar fortfarande på att hon ska ta med sig Wille på bio. De skulle ha gått i Tisdags men då sköt hon upp det till onsdag o då blev det inte heller av.
Trist att det ska bli så, lovar man något till ett litet barn så ska man försöka hålla det. Så är det bara =)

Nehe, om jag ska fortsätta o ta hand om mina knottar nu.
De kryper runt här o lever loppan om man säger så.

Och så ett stort grattis till mig o Patrik som firade 2 år som förlovade igår eller rättare sagt på tolvslget med raketer o allt =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0