Plocka...

Jag har varit en flitig myra idag med..
Jag har fortsatt med tvätten, plockat i skåp och bara röjt runt.
Helt otroligt så mycket skit man har hemma.. 3barnsmamma och helt oorganiserad, duktiga jag..
Nej då, lite ordning får jag nog säga att jag har. Jag vet för det mesta var saker o ting men problemet är bara att jag lägger de flesta saker på ett o samma ställe o då blir det lite fullt just där... Måste nog ta o packa ner lite skit i kartonger o ställa i källaren.

Idag så var jag själv med ungarna på morgonen, som vanligt gick det superbra =)
Hade ju världens bästa hjälpreda.......
Nämligen min Willeman =)  Han hjälpte till o underhöll de små o satt o vaktade o hämtade om någon stack åt det motsatta hållet...







Wille var så duktig o satt o höll i Theo medans jag jagade Oliver runt halva lägenheten =)

Tillslut ringde dock mormor som skulle hämta min Willeman för att de skulle ner på stan o sen vidare hem till henne =)
Då var det bara o lägga de små så att jag kunde klä på mannen utan att ungarna stack ut i köket o så. Men hör o häpna, de somnade nästan så fort jag lagt dom =)
Precis när wille skulle gå så kom Patrik hem oxå, så den ena avlöste den andra typ =)

Strax efter 15 så hämtade jag Wille o sen var det bara o ta sig hem igen, och hemma så låg alla o sov typ. Tur bara att Patrik vaknade när jag knackade eftersom jag inte hade nyckel med mig =)

Imorgon bär det av ner på stan, systemet o annat väntar.
Måste ju förbereda inför lördag =)

Nehe, nu ska jag ta det lite lugnt o surfa runt lite på andra ställen..
Ha det bra.. Carola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0