Seg i bollen.

Hoppsan Hejsan.. Här är man lite sådär lagom seg i kolan. Vet inte riktigt varför, kanske måste ta o sova lite mer. Gå och lägga mig tidigare så man faktiskt får lite mera sömn.
Kan ju vara så att mina barn kör slut på mig totalt.. Tror det är värst med den största dock.. Tjatigare unge får man ju leta efter, nån som vill låna han en helg? Ni får det, jag lovar.

Idag har Lilla Wille varit på Bio med Mormor, de skulle se Alvin o gänget 2 men när de kom dit fanns det inga biljetter kvar. Riktigt smart, så de fick se på Upp istället o det var ju just den filmen vi inte ville att han skulle få se då vi inte riktigt tycker den e speciellt barnvänlig.. Iaf inte för små barn som min älskade, trotsiga Wille =)
Aja, han var glad iaf. Bio är ju bio, dessutom så fick han ju dricka cola o äta popcorn..
Efter bio fick han följa med till mormor o äta lte mat o så.  Han var väl hemma strax efter 17.

Idag gjorde jag egen barnmat till Twinsen o det tyckte de ju inte om alls. Men jag ska ge det ett nytt försök imorgon, har ju massor kvar =D
Så lätt ger jag mig ju inte, allt för o spara in några slantar. Man får nog prova på olika varianter oxå för o hitta dom som just mina knottar tycker om.. Ska bli skönt när de kan äta exakt det som resten av familjen äter =)

Jaha, då har vi bestämt att vi ska fira Wille på lördag runt 15.00. Så säg gärna till om ni ska komma. Han behöver inte ha något, en liten bil för 20spänn räcker det med. Huvudsaken är att folk som bryr sig om honom kommer o leker lite med honom =)

Ha en bra fortsatt Tisdag så hörs vi snart igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0