Smartaste jag läst idag......

http://www.aftonbladet.se/wendela/article5723023.ab

Hmm, nu har det kommit en kondom som ska skydda mot våldtäkt..
Men den ska säljas nu till en början i sydafrika... Har inte alla rätt o få kunna köpa den?
Man sätter in den som en tampong står det men på själva "insidan" så finns det små krokar som jag antar kommer göra väldigt ont för våldtäktsmannen o få i lilla snorren..

Funderar oxå lite på hur de har kollat så den funkar som den ska, har de haft försökskaniner i form av skogshuggare?
Stackare i sådana fall, spelar nog ingen roll hur tuff o stark en karl är. För så fort den lilla mannen får sig en smäll eller liknande så blir alla stora pojkar som små små flickor.....

Aja, jag tycker iaf att "kondomen"  verkar vara en väldigt bra idé och jag hoppas att den stoppar många många våldtäksmän från att göra det de brukar göra...

Hej hopp....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0