Snö, snö och ännu mera snö!

När jag skulle gå med Wille till dagis i morse så tog jag för en gångs skull med mig vagnen eftersom jag skulle handla efteråt men shit vad det var jobbigt.
Det var ju för tusan inte plogat på en ena trottoar, vi fick gå på vägen och så fick vi pölsa genom massor och massor av snö. Wille var helt förstörd när vi kom fram till dagis och jag var genomsvett.
Lagom lustigt sådär.
Och inte gick det bättre när man hade handlat, var precis lika tufft o ta sig hem igen.
På dan kom Fia över en sväng med resesäng och lite trevligt sällskap =)
Satt i köket o bubblade lite så det var supermysigt, men sen var det dags o hämta ungar på dagis så vi fick avbryta våran fika och sticka åt varsitt håll =P
Jag var smart o plockade med mig snowracern till Wille och det var ett mycket lyckat alternativ för han gled med så bra hela vägen hem =D
Här hemma har jag barnsäkrat en hel del =) Riktigt kul o plocka o ha mig bland barnskrik o mansskrik... =)
Nu är det inte långt kvar till Patriks Party. Men det är inte så många som kommer men men, det blir vad man gör det till. Vi får nog kul iaf, vi ska ju liksom ut på krogen oxå =D
Jag undrar om min hundägande Sara vill komma?? Jag får ta mig i kragen o skicka ett sms.
Nu ska jag titta på barnprogram med min Willeman.
Kram på er /// Carola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0