Svenne..

Jag tror ta mig tusan att jag har blivit en riktig Svenne nu.
Jag har precis sett Sommaren med Göran och jag gillade den, jag brukar hata svenska filmer.
Och det som förbryllar mig ännu mer är at tjag vill se Beck filmerna nu, har aldrig velat sett dom tidigare.
Men å andra sidan så är ju Persbrandt med och han är ju riktigt bra.
 Som sagt, jag börjar bli svenne...
Vad har hänt med min hiphop, RnB och blatteslang?
Jo de försvann, jag blev svenne och föräldrer.
Men tack o lov så smyger sig min lilla hiphop sida fram ibland o jag står o gungar i mitt vardagsrum.
Så 100% svenne är jag nog inte riktigt än kanske. Vi kan väl iaf hoppas det.
Jag kanske blir städad när det gäller o prata "normalt" osv, men jag komemr nog alltid ha min skumma humor o lite lustiga sätt. Men det har nog inget med blatten i mig o göra utan med den envisa lilla finnjäveln som jag oxå lyckades bli tack vare min far...
Jag är nog en riktigt gott o blandat brud.


Jahapp, vad ska man hitta på nu då?

Kan ju iaf berätta att lille Theo har fått sin första tand om jag har missat det. Kommer inte riktigt ihåg om jag ska vara ärlig.
Men just nu har stackaren feber. Sist jag kollade låg den på 39,4.. Mammas lilla plutt.. Kan ju alltid vara så att det är en till liten tand på g =)
Vi får hoppas på det så att han blir bättre snart.

God natt o kram på er från SvenneBananen Carola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0