Tackar

Man får tacka Becca som varit så snäll o fixat till min blogg.. för er som inte kan se allt det nya så kan ni nog det snart eller så använder ni "fel" webbläsare =P

Just nu så tittar vi på film, det e någon krigsfilm.. Riktigt bra faktiskt men jag vråltittar väl inte som ni kanske förstår...
Men min karl gör det..

Annars så har dagen rullat på i en lugn takt.. Har fått en liten utskällning av min mamma, inget nytt med andra ord. Finns ju alltid något som folk ska klaga på när det gäller mig o min lilla familj.

Men sånt skiter vi i, folk får tycka vad de vill om vad de vill. Och har de problem med oss så ta det direkt med oss. Öga mot öga o inte via en jävla telefon eller något liknande.

Oj, vad tjurig jag blev nu då.. Ber om ursäkt för det.

Idag har vi möblerat om i vardagsrummet, inget stort projekt. Vi har bara bytt plats på soffan o tv-bänken, visst låter det inte som mycket jobb?!? Men det blev det fan pga alla sladdar o högtalare o skit. Tog för fan flera timmar bara för att flytta om allt och koppla in allt igen. Och, ja. Patrik o jag gick varandra på nerverna pga det.. Ha ha, lite får man allt stå ut med. Nu är det iaf fint o nu har jag fler nya ideér på lut...

 









Och så bjuder jag på en bild när min Älskling lagar mat åt lilla familj. Han e ju för underbar, vad skulle jag göra utan honom och vice versa =)




Kram på er alla och jag ber om ursäkt för om bilderna ser lite skräpiga ut men är et mörkt o man använder mobilen får man skylla sig själv o andra får stå ut med det...


Kommentarer
Postat av: Madde

Väldigt fin bloggen blev :) <3

Hälsa alla från mig <3

Hur gör man en sån fin blogg vet du det ?? Hjälp!!

Hejdå :) <3

// Madde.A

2010-01-16 @ 16:46:17
URL: http://maddesvardagsliv.blogg.se/
Postat av: fia

:O varför klagar folk på er? Inte förtjänar väll du en utskällning heller? kramas

2010-01-16 @ 23:44:34
URL: http://sagacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0