Trött.....

Men hoppsan vad trött jag är... Trött o grinig, allt bara för att man tog sin medicin igår kväll. Jag fattar inte, jag har ätit den jäkla medicinen i flera år men fortfarande så får jag jättelustiga biverkningar. Man får väl bita ihop o hoppas att man en dag blir av med sina jäkla utslag.....
Idag får vi se vad som händer, så lite som möjligt hoppas jag.
Men jag vet iaf att mamma med familj skulle komma o fika idag. Men när de kommer det vet jag inte. Hon kanske hör av sig snart.

Om mindre än en vecka så fyller min kille hela 4 år. Overkligt det känns, han ska ju fortfarande vara en liten plutt.. Han är ju närmare skolåldern än vad han e bebis nu.
Just nu så sitter han här i köket o äter frukost, men sakta ska det tydligen gå. Det är såååå otroligt trist o vänta på någon som tar 3 år på sig för att äta en macka. Man blir lite smått uttråkad som mamma då o går o hämtar datorn tillslut.

Jaha, tror inte jag har så mycket mer o skriva om just nu.
Ska snart sätta igång o städa här hemma o plocka ner julgranen o allt sånt.. Julen e ju slut, snart är påsken här...

Kommentarer
Postat av: anna

Hoho!! 2 st uppdateringar sen sist =) hehe. Vad e de för medicin? Låter jobbigt! ha en bra dag så hörs vi i veckan. Kramar

2010-01-03 @ 19:33:57
URL: http://www.nogg.se/annabjorsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0