Vad har hänt?!?

Jag är ju grym, fattar inte vad som har hänt. Jag har bakat idag igen, även fast jag efter muffinskatastrofen lovat o aldrig mer göra det. Men jag har ju hittat något som jag är bra på. Nämligen kladdkaka =) så de har jag bakat nu ikväll.
Och så har jag maränger i ugnen.
Känner mig som superkvinnan =P
Nej men det är skönt o få stå o tänka lite medans man gör något utöver det vanliga..
Så snart ska vi mumsa lite här. Wille är fortfarande vaken, han väntar på gottgott som han kallar det =)
Och självklart så hittade han skålen med kladdkakesmeten =) 
Han blev riktigt fin UNDER hakan, ha ha..
Vi passade på o mysa lite där på golvet oxå framför ugnen =)
Nu ska jag kolla till marängerna, de borde vara klara strax..
Kram på er alla.. Och ha en trevlig lördagskväll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0