Bångstyrig!

det e min karl det.
Han har varit grinig och tvär i flera dagar och säger att det beror på värmen. Men hallå, vi lider ju alla här hemma men jag går inte runt o behandlar familjen som skit för det.
Börjar bli riktigt trött på hans fittiga attityd just nu.
Jag börjar nästan misstänka att han är den som är gravid av oss här hemma, skulle faktiskt inte förvåna mig.....
Vi pratade idag om en kryssning med Wille när Patriks mamma och syster kommer hit för då kunde ju de passa tvillingarna. Vi har pratat om det förut och det verkar aldrig ha varit ett problem för Patrik att åka iväg.
Men idag blev vi osams. Han vill absolut inte åka på en kryssning och sova på båten utan han tycker det räcker med en sån där kortis.. Men jag vill ju vara borta över natten och varva ner lite med willemannen ju.
Och såklart så blev det ännu ett gräl, varför kan aldrig han offra sig lite för sin familj?
Varför är det jämt vi som ska offra sig för honom? Han är varm, ja men då är det ju klart att han ska äta upp alla isglassar så resten av familj inte får någon.
Han vill köpa det o det o det, ja men det är klart. Så länge du är lycklig, jag o barnen kan alltid offra bort något vi behöver.
Och inte har han varit o tränat på typ 2 veckor nu, han säger bara att han inte orkar. Men hallå, du har ju köpt kortet så använd skiten..
Men jag tror ibland att det är själva jakten på något som lockar o sen när han har det så är det inte lika intressant längre...
Aja men skitsamma..
han en bra dag nu alla där ute....

Kommentarer
Postat av: Mia

typiskt karlar..!! dom måste växa upp förfan!

2010-07-09 @ 11:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0