Gaaaah!

Herrejösses, ibland blir jag tokig på allt som händer runt omkring mig.
Tjatigt o gnälligt ska det tydligen va!
Men vet ni vad? Det funkar inte på den här bruden!
Jag är 3 barnsmamma så jag är van vid det mesta. Dessutom så stänger man av efter ett tag o lägger inte märke till tjatet längre. Men det finns ju vissa undantag. Jag blir tokig när äldre barn osv tjatar, man tycker att de borde veta bättre men det är väl önsketänkande från min sida.....
Men nu skiter vi i det och låter folk stå för sina misstag.
Jag kom på att jag inte har lagt in bilderna från när våra kids bada plaskpool här på gården.. Kanske är dags för bilderna =)
Det där va mammas 3 små gullpluttar =)
Älskar dom mer än livet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0