Prutt prutt!!!

Idag har väl inte varit världens allra bästa dag genom tiderna men vi får se det som att imorgon är ju iaf den här dagen över när man slår upp sina trötta ögon...
Men jag o Willemannen fick iaf träffa Supersnälla SilverSara (mer brun än silver dock) =P
Blev en stund där och då fick man koppla av o koppla bort och så fick man en axel att gråta mot när väldigt mycket känns svårt just nu.
Och en värmande kram och en kär vän tackar man ju inte nej till =)
vad har hänt här annars?
det ska jag säga er, nästan inte ett skit... Som vanligt.
Dagarna rullar på som de brukar göra på sommaren och nog fan har jag ibland glömt bort vad det är för dag =P
igår var jag hos min Kusin Robin o hans tjej Sanna. Det var riktigt skoj, willemannen följde med så klart så han fick leka lite med deras kids och vi vuxna gjorde det vi är bäst på.. Dvs inget vettigt....
Men hem kom jag med 3 fulla Ica-kassar med kläder till twinsen + skor o sandaler... Tackar för det och de kommer verkligen till användning =)
Oliver o Theo har redan provkört några par skor här hemma =)
I söndags var jag o Willemannen o bada med min gamla goa barndomskompis Linda i borsökna. Det var riktigt trevligt. Men jag brände mig så klart, det är inte förrän nu jag börjar se normal ut så snart är det väl dags för ett nytt strand besök =P
Imorgon kommer lilla mamma + familj hit en sväng, tycker lite grann att det är på tiden..
De har semester men verkar inte vilja träffa mig, patrik eller sina barnbarn.
de hinner tydligen inte träffa oss när de jobbar och de hinner inte träffa oss när de har semester =/
Skumt..
Nej nu lägger vi in lite badbilder =)
Nej nu får det vara nog för den här gången...
kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0