WTF.....

Min karl är ju bra lustig..
Han har gett bort min mobil, den jag har just nu alltså, utan att prata med mig först..
Eller han har lovat bort den utan att prata med mig först..
Det är ju snällt av ens sambo.. Det är inte så att jag känner någon annan som är i större behov av den än vad den här andra personen är???!!!!!
Aja, det här ska han få sota för och det vet han..
Det är ju inte första gången han gör saker bakom min rygg, visst det kanske inte är en sån big deal i det här fallet men jag hade faktiskt tänkt o ge den till en väldigt kär person i min närhet som verkligen behöver en mobil...
Eller så hade jag kunnat sälja den för en liten slant.
Puckade karl, ibland förtjänar han en pungspark..
En karl borde ju veta att allt går igenom frugan i hemmet, oavsett vad det är..
Dessutom så borde han ju prata med mig innan han tar vissa beslut som gäller mina/våra ägodelar...
Aja, nu pratar vi om annat innan jag klappar till saken som ligger här i soffan med mig =P
På måndag är det dags för Ultraljud..
Ska bli så kul.. Och jag är så nervös och rädd.. Är jag alltid när det gäller ultraljud.
Jag har alltid en liten röst inom mig som säger att allt inte är okej, kanske bara för o skydda mig ifall det nu inte skulle vara okej..
Är allt bra blir man ju bara mer lycklig o lugn..
Visst, ni kanske tycker att jag är världens skummaste människa ni mött men det tycker inte jag att jag är.
Jag är en fullkomligt normal och orolig gravid mamma. Inom allt som man gör (nästan) så känner man en gnutta av tvivel o rädsla. Inget konstigt med det så varför är det så farligt att känna det när man är gravid?? Det är väl inte mer än normalt antar jag?!?!?!
Aja, det kommer nog gå jättebra och så hoppas vi att vi får veta om det är en liten pojke eller en liten flicka där inne..
Jag tror nästan att det är en liten pojke till =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0