Kuligt...

Vad roligt det är med en grinig karl, får han inte som han vill så går han och lägger sig i protest.
Blir fan tokig på honom, tycker inte att det är så mycket begärt att han plockar undan efter sig och hjälper till att hänga upp sin tvätt. Jag hänger ju liksom upp min och ungarnas tvätt och det är inte så lite.
Blir så jävla sur på honom ibland, och även om han håller på som ett svin så vill han att jag ska sätta mig o sy hans jävla byxor för annars så tänker han sitta hemma imorgon. Ja men gör det då, jag och ungarna kan fira Sverige utan honom. Då fick jag till svar, Och hur hade du tänkt att du ska ta dig ut???
Men hallå, jag har fixat det förr och jag klarar det igen... Jag får släpa lite bara och använda musklerna!
Jag är suuuuuur, ibland är han en mansgris.
För det mesta är han snäll och hjälpsam men just nu är han helt jävla väck.
Och när jag tog fram min lilla dator för att sätta mig vid den så fick jag massor av frågor om varför jag skulle sitta vid den. Men alltså, om han stänger av den stora datorn så sätter jag mig såklart vid min lilla.
Suck...
Ha det bra nu vänner..

Kommentarer
Postat av: Rebecca

alla män är fane mig ett mysterium... bitter som jag är....nä man kan fan fixa ALLT som kvinna, män är bara över reklamerat! =) man klarar sig så bra utan dom hahahahaaaaa

2010-06-06 @ 19:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0